Bende 38+2 deyim 38 de çatı muayenesi oldum. 1 cm açıklık var dedi alttan muayene ederken bak sancın da var senin hissediyor musun dedi o an baya bastırdı hissettim ama onun dışında sancı hissetmiyorum pek. Bebeğin kafası kanala yerleşmiş bak elime geldi dedi. O gün muayeneden sonra çok sancım oldu ama şuan hiç bir şey Yok ne zaman gelir acaba🤔