Kızlar yaa ben şimdi hastaneden geldimm bugüne kadar hep erkek dediler bize şimdi 36+5 iz ama kız dediler bugün 😊😀 biz tabi alışverişimizş yapmıştık ama yapacak bişey yok çol mavi almamaıştık beyaz almıştık 😀 ama erkek olsa Aliosman da anlaşmıştık ama şimdi kız olacak aklımda hiç isim yok