Yeni_anne_zeynep 1 aylık hamileyim 1 kez düşük yaptım suan azda olsa kanama oldu ağrım sancım yok ne yapmalıyım düşük olurmu bilgili olanlar yazsın lutfen
Aysemlg Yeni_anne_zeynep kanama olduysa doktora git 3 ay düşük tehlikesi yaşadım 2 hafta hastanede yattım haddinden fazla kanamam oldu. İlaçlar ve dinlenme sürekli uzan kuzum dinlen agır iş yapmaa şuan 20. Haftaya girdik çok şükür
[silindi] Yeni_anne_zeynep ben de 5 haftalık hamileyim geçen hafta hafif pembe kanamam oldu korktum doktora gittim hemen ama kese etrafında kanama yok tehlikeli bir şey değil dedi doktorum. Ya yerleşme kanaması ya da önceki gün çok yürümüştüm ondan olabilir demişti. Yine de tabi gidin bence hemen.