Kizlar suan 29+4 um bebegim 1550 gr doktor iri dedi yediklerine dikkat et sekeri karbonhidrati azalt dedi boyle gider 4kg gecerse direkt sezeryan oneririm dedi. Ben sezeryan istemiyorum. Cok endiselendim acikcasi. Dogum kolay olsun diye önerileriniz var mi ve kacinci haftadan itibaren başlanmalı ?