PrenSsAnnesi biz 8 haftalığız, benimde gecen haftalarda dişim şişmişti iltihaptan kadın doğum doktorumu aradım banada augmentin içebilirsin dedi, bazı antibiyotikler bebeğe geçmeden vücuttan atılıyormuş bu onlardan birisi, yani korkmana gerek yok doktorun da onayladıysa içebilirsin