Minnosizmmm teşekkür ederim size de gecmis olsun.Annem ameliyat oldu herşey yolundaydı sonra 2 gun içinde nefes darlığı basladi siddetli ama kimse farketmedi hicbir doktor.siirtte kuzenim doktor.belirtilerini ona anlattık o anladı pihti attığını.sonra hastane apar topar yoğun bakıma aldı.10 gun falan yoğun bakımda kaldi.nefesi tam düzeldi dediler taburcu olcagi gun vefat etti annem.ama doktora sorsan enfeksiyon kapmış ondan öldü diyor.bilemiyorm yani belki hastane emboli attığını erken anlasaydı annem yasayabilirdi