Arkadaslar bugun cati muayenesi oldum. Doktor catimin dar olduğunu fakat 40 haftam dolana kadar (yani haftaya kadar) normal dogum icin bekleyecegimizi soyledi. Yoksa sezeryana alacakmis. Boyle bir durumla karsilasan varmi catin dar deyip normal dogum yapanlar nasil oluyor dahami zor oluyor acaba?