Nesliin her doktor farklı söylüyor sanırım bakımı canım, bana ilk başta ilaç vermemişti sonra 1 hafta sonra kontrole gittiğimde krem vermişti gazlı bez üzerine sürüp onu pede yerleştiriyodum. Bide ılık suyla yıkamamı söylemişti, ılık su çok rahatlatıyor zaten. Eğer yatakta yatıyorsan yatağında saten çarşaf kullan canım dönerken kalkarken falan çok kolaylık oluyor kaydığı için