Kizlar e bebekte çeşitli kundaklar gördüm kimisi fermuarli boydan kimisi yarim çıtçıtlı 🤔 Birde her kafadan bir ses çıkıyor. Kimisi asla kundaklama diyor kimisi kendini uyandiriyor bebek kundaksiz rahat uyku uyuyamaz diyor. Sizlerin fikri ne? Neler aldiniz bu konuda nasıl yapmayı planlıyorsunuz?