mercan2020 işte su gibi dediğin için ben de böyle bi yorum yaptım zaten normal kokusuz akıntı hamilelikte oluyor çünkü. Ben 8. Haftamda doktor kontrolündeyken doktorum suyun da çok iyi sıkıntı yok demişti o haftalarda amniyon sıvısı var yani. Korkutmak için söylemedim yanlış anlamayın ama es geçmeyin mutlaka doktora bi görünün derim.