Gulse46 5+5 günlük gebelikte kahverengi akıntı yaşayanlar nolur beni bilgilendirsin çok korkuyorum ağrı.sizi yok kıvamsız kahverengi akıntı ne demek
Busra05344 Gulse46 ya yerleşme kanamasıdır yada düşük tehliken vardır bi doktora git. Progestrn verir geçer ama ihmal etme. Git bence
Gulse46 Busra05344 doktorumla görüştüm ilk pembe gibiydi dushaspan ve progesteron kullandım o gece simdide 3ogun devam ediyirum dushaspan a kırmızı olmasa korkma dedj ama için rahat etmiyor
Gulse46 Ozican dr umla telefonla.gorustum tüp bebek olduğu için burdakilere gitmek istemedim cumaya kadar bisey olmaz değil mi ya
Busra05344 Gulse46 bendede olmustu bende progstrn fitil olarak kıllanmıstım. 2 3 ay kullandım sonda kesti zaten doktor bebek iyi tutunsun diye veriliyor
Gulse46 Suya katılmış kahve gibi döküntü kalıntı şeklinde kizlar cuma günü kontrolüm şehir dışından gidiyirum
Ozican Gulse46 bende yaşadım bu durumu ertesi gün gitmiştim hemen ilaca başlattı kalkma yerinden dedi sadece tuvalete kalktım yerimden 2 hafta yattım.Madem cuma gideceksiniz riske girmeyin uzatın ayaklarınızı yatın yürümeyin ayakta durmayın 🌸
Ebrarrebral Gulse46 cnm tup bebek ise cronejel jel kullanıyorsan onunla alakali olabilir için ferah tut stres yapma Allah in izniyle insaAllah yarına kadar lekn kalmaz ama doktoruna muhakkak
Loya06 Gulse46 canım sen cumayı bekleme bi kadın doğuma görün şehir dışındaysan durumunu anlat bi ultrasondan falan baksınlar ben böyle akıntıyı önemsemedim kontrolumu bekledım düşükle sonuçlandı
Ebrarrebral Gulse46 cnm elini karnına koy ya Rabbim emanetini sana emanet ediyorum onu koruyup kulla sağlıkla kucağıma almayi nasip et de içini ferah tut tamam mı 😊