[silindi] Yeni doğan sünnet-i için işlemler nelerdir ? Faydalı mi zararlı mi yeni doğan sünnet-i? Devlette yaptırmak istesek hangi bölüm ilgileniyor , randevu ne zaman önce alınmalı?
clmmmmm [silindi] kuzemim oglunu 6 aylıkken yaptıdı bi haftada iyileşti çok daha iyi oldugunu söylüyolar özel bi bölüme gittiler canm
Sencer60 [silindi] devlet hast.cocuk cerrahi bölümü yada genel cerrah yapıyor. Ben erzincanda yaşıyorum burda 6 ay oncesi aciliyet yoksa yapmıyorlar. Ozel klinik var orasi yeni doğan yapıyor. Yapanda cocuk cerrahi sanırım.
Rrraaaiiinnn [silindi] bende bu konuda arastrma icindeyim. Ozel hastane sordum uyustrma ile 2.000 anestezi olursa 3.000 dedi dogum ücreti kadr aliyorlar pes dedim 😳😳😳