Fasulyem22 [url=https://hizliresim.com/9Y966r][img]https://i.hizliresim.com/9Y966r.jpg[/img][/url] Bunu paylaşıyorum çünkü bu forumda bir çok kişiden bebeği beşikte uyutmaya alıştıracağım kucağa alışmasın gibi cümleler gördüm öğrenelim bilgilenelim 🤗
Pregnantmom Fasulyem22 ilk 3 ay çok önemli bol bol anne kucaginda olmasi gerekiyor sonra elbet alısır besigine 🥰
Fasulyem22 Pregnantmom zaten okuduğuma göre anne kucağında uzun vakit geçiren bebekler yere bıraktığında daha serbest hareket ediyorlarmış yani kucağa alınmayan bebekler de kucağa alınmak için ağlıyor muş yani öyle yazıyor 😊
Pregnantmom Fasulyem22 o kitabi bende aldim ve cok begendim cok faydali ayrica bor ebeyle görüstüm o da ayni seyi soyledi hatta bebek babayada alismasi icin babanin cıplak göğsünde yatmasi gerekiyormus kokusuna alışması icin
Fasulyem22 Pregnantmom kesinlikle öyle hatta bence 20. Haftadan sonra karbindaykend e konus.ali babalar sesine alışsın.