Gulsumkecer kesinlikle vermelisin anne sütündede su var ama ne olursa olsun çocuğun suya ihtiyacı var günde üç defa öay kaşığı versen hiç bir zararı olmaz. Büyüdükçe suyunuda arttırırsın. Korkutmak isteme bir tanıdığımızın bebeği sadece su vermediği için çok kötüleşti, fenalaştı. Doktora götürdüler doktor inanılmaz fırçalamış birinizin aklına su vermek gelmedi mi çocuğa diye? Midesini dolduruyor su anne sütünde var felan diye açıklama yapmışlar. Suyun yeri ayrı ihtiyacı var demiş. Başka birininde susuzluktan bebeği ölmüş. Bence verilmeli biz yeğenlerime veriyorduk lıkır lıkır yavrumun içi yanıyor☺️ Kendi bebeğime de vereceğim.
Şuna dikkat et sadece. İçeceği su arıtılmış olmalı. Yani kaynamış soğumuş taze su içir:)