frdvsntrk Asyalcin bende olan bildiğin affedersin canım sümüksü yapı yapışkan gibi birşey geldi benden 🙈🙈 amin inşaAllah sağlıcakla alırız kucağımızaaa evlatlarımızı 🥰🥰🥰
Tugbax68 Sancin şiddetlenince ağır ağır yürü canım sıklasinca gidersin ıkınma hissin geldiği zaman hemen doktoruna söyle sanci geldikçe çömelme hareketleri iyi diyorlar ama.dün suni sancıyla doğum yaptım yürümekten başka birşey yapamadım ben
frdvsntrk Asyalcin hiç ağrım da sancım da yok 🙈 sadece bacaklarıma ağrı vuruyo ona da doktor doğum sancısı değil merak etme dedi 😑