gLycn_ yok kuzum bende ole dusunmustum doktora tesadufen sordum hocam hamıleyken ombre yapılır dımı sıkıntı olmaz dedım (bn hep ombre kullanıyorum cunku) hayır kesınlıkle onermıyorum sacta renk acma yaptıramaZsın dedi bende ombre yaptırdım hamıle kalmadan once .sadece dıp boya yaptırdım 6.ayda okdr bitkıselle