Ebruuu1906 Kızlar merhaba ikili tarama için kan verdim internetten sonuçlara baktım bu değerler normal mi tecrübeliler bakarsa sevinirim Serbest beta hcg. 119 PAPP-A. 1.25
tugceenurr Ebruuu1906 Tekrar konu açmamak adına soruyorum aç mı gitmek gerekiyor 2li test için bende haftaya gideceğim. Sizin sonucunuzda da sorun çıkmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
[silindi] Ebruuu1906 canım biraz sabretsen doktorun en doğru bilgiyi verecektir biz uzman değiliz sonuçta ultrason sonuçlarını da bilmiyoruz. Kafan karışacak gereksiz yere.
Ozican Ebruuu1906 e nabızdan mı bakıyosunuz bu sonuca ? Bu sonuçlardan anlaşılmıyor rapor gerekiyor rapora hastanenin internet sitesinden bakabiliyosunuz
birdirbir Sonuç kağıdınız var mı? Bu değerler tek başına bir anlam ifade etmiyor. Bebeğin Ense kalınlığı, boyu, burun kemiği, sizin yaş kilo şeker gibi bilgilerinizle birlikte kombine olarak bir risk hesabı yapılıyor.
Ebruuu1906 birdirbir bunlar internette gördüklerim ultrasonda dpktorum herşeyin çok normal olduğunu söyledi ense kalınlığıda normal dedi bu sonuçlar biraz yüksek geld bana endişelendim
bilnazo68o tugceenurr yok canim aclik toklukla alakasi yok bunun. Önce ultrosanla bakiyor ölcum yapiyor ense kalinligini falan sonra kan veriyorsn okadr :). İnsallah iyi sonuc alirsn:)
Ebruuu1906 tugceenurr aç gitme bence bende aç gttim kahvaltı yap bol su iç tatlı ye hareket etsin dedi tuvalete sıkışınca gel ultrasonla bakalım dedi ultrasondan sonrada kan verdim toktum yani
Zynp1016 Ebruuu1906 ben özele gıdıyorum da ıkı hafta sonra kontrolüm var o yüzden merak ettım geçen de fıyat sormayı unuttum
Zynp1016 Zynp1016 8 hafta 4 günlük oldu ışık hamılelıgım çoğu sayı bılmıyorum nasıl ve ne zaman olacak dıye
Ebruuu1906 Zynp1016 bende özele gidiyorum test ve tahliller için devlette bi doktor seçtim ve tahlillermi devlette yaptırıp sonuçları doktoruma gösteriyorum
Ebruuu1906 Zynp1016 11 ile 14 haftalar arasında yapılıyo 2 li tarama testi özeldeki fiyatları bilmiyorum devlette yaptırıp özeldeki doktoruma sonuç gösteriyorum
Ebruuu1906 Ozican hastanenin sayfasındanda baktım ama rapor yoktu dün verdim daha kanı 2 hafta sonra gel sonuç için dedi doktor bilemiyorum