Adanur Merhaba 5 haftalık hamileyim. Rubella normal değeri 10 yazarken benim ki 19 çıktı. Bi sıkıntı arz edermi. Yardımcı olursanız sevinirim
Aleww Adanur Canım önemli olan hamileyken kızamık gibi döküntülü hastalık geçirmemen. O çıkan değer de senin çocukken olduğun aşı ya da Hastalıktır.
Esrkdm Bende yeni yaptırdım benim değerim 25 çıktı doktorum bu iyi birşey dedi. Çünkü küçükken olduğumuz kızamık aşısı hala koruyuculuğunu sürdürüyormuş ondan öyle çıkmış
Adanur Esrkdm Banada öyle dedi çocukken yaptırdığın aşıdan dedi ama ister istemez endişem var ilk gebeliğim bide 1bucuk aylık evliyim pek bi bu konularda hakim değilim bilgim yok tesekkür ederim