Kızlar yarın 101 e gelecek olan kuveti bir rica ettim çıkardılar baktım da görünene göre daha küçük ve şeffaf geldi kovası da öyle 10 litre ..ve çok ince ..alsam çok kullanamam diye düşünüyorum bebek hareketlendikce sanmıyorum ki onda tutayım. Sizde gören bakan oldu mu