PrenssAnnesiiii Benm bebeğim hep baş aşağıydı şu zamana kdr 30haftalığım ama sanki artk kasıklarımda hissediyorum tekmesini ve midemin üstüne koca birşey gelip duruyor ama tersine mi döndü dicem de böyle birşey varmıdır
Minnosaile PrenssAnnesiiii bunu bende merak ediyorum 30+5 şuan. 21 haziran randevum var soracağım bakalım. 3 hafta önce baş aşağı idi ama hareketlerini bende hep aşağı da hissediyorum.
PrenssAnnesiiii eskuy ya canm bnmki 18.haftamdan beri baş aşağıydı 30haftalığım hala öyleydi en son ama dönmüş diye şüphelendim
ksuna33 28 ve 31 de baş aşağı idi bugün baktılar 35+6 baş sağ tarafta 38 e kadar beklerim dönmezse sezeryan dedi ama ben hep normal istiyorum kafam öyle ona takılı kaldı zihin bulanikligi yaşıyorum ne yapsam da dönse diye araştırıyorum
PrenssAnnesiiii ksuna33 aa canm söyliym sana gırgırla evini döner ebe demişti ben seZeryan istyorm o yüzden istyorm ters olmasını