NurdanHakan Hsnanr yeni doğan için losyon kullanmaya gerek kalmıyor çünkü öyle güzel kokuyorlar ki....zaten ek gıda vs geçince biraz büyüyünce bence kullanın losyonu mustela güzel
Dilaraatac Hsnanr almamanı tavsiye ederim.Marka içeriğinde kansrojen madde çıktı ve ciddi tazminat ödeme kararı çıktı mahkemeden
Denizanne Melikee123 tam tersi bebek yağı değil losyon kullanın diyorlar canım bebek yağı gözenekleri tıkıyormuş