Bahara Nur94 canım çok bileğim yok açıkcası ama doktor kontrollerinde hep tansiyon ölçüyorlar ya benim hep 9 a 6 civarında çıkıyor hemşireye çok düşük değil mi demiştim hayır zaten düşük olması iyi yüksek olursa sıkıntı demişti sadece bunu biliyorum 🤷🏻♀️
Sdakrbs Nur94 yüksel tansiyon tehlikeli doktoruna gitmelisin bi an önce annenin tansiyonu yükselince bebek oksijensiz kalıyor
Nur94 Bahara canım benim de hep 9 a6 çıkıyordu ama bugün bi halsizlik geldi tansiyonumu ölçeyim dedim 14 e 8 çıktı
Cancan88 Evet tansiyon cok onemli odem tansiyon gebelik zehirlenmesine sebep olabilir 14 9 sanirim esik degeri daha yuksegi tehlikeli.sizin kac cikiyor
Gizzy @Nur94 Yüksek tansiyon bebeğin gelişimini etkiliyor. Aynı şeyi yaşadım son günler hep nstdeydim tansiyon bebeği etkiliyor mu diye bakıldı neyse ki etkilemiyordu yoksa hemen doğurtacaklardı. Hiç riske atmayın hemen gidin tuzsuz beslenme ve ilaçla düzene sokulur. Biz geç fark ettik bebeğim son ay az kilo aldı.
Cancan88 Nur94 zannetmiyorum sknti olcagini ama doktoruna danis.dinlenmis olman gerek olcmeden once 20 dakika cay kahve icmemis olman gerek boyle olcum dogru sonuc veriyor.
gdaslik Benim de bir ara 14/8 çıkmaya başladı tansiyonum doktoruma mesaj attım 14/9 olursa hemen haber ver onun dışında takip et dedi tuzu tamamen kestim yemeklerime hiç koymuyorum 11/7 12/8 falan çıkıyor artık. Sanırım 14/9 olunca tehlikeli oluyor.