Mugeboz1 Kızlar 18+2 de hissetmeye basladım tekmeler yumruklar herşeyi hissediyordum, sabah akşam düzenli. En son dün hissettim bugün hiçbirşey yok😔 böyle olan varmı
Ezgi1989 Mugeboz1 bigün hissediyorsam bigün hissetmiyorum korkma normalmiş en çok burda post açan benim sanırım konuyla ilgili çikolata ye üstüne su iç genelde tepki veriyor duruş pozisyonuyla alakalıymış o bigün hareket edip bigün etmemesi gerçi o ediyor da bz hissetmiyoruz
Minik1anne Mugeboz1 canım 25 e kadar bende bazen 3-4 gün hissetmediğim oluyordu uyuma uyanma zamanlarımız farklı olduğu için bazen olabiliyor sakıncası yok merak etme
Bahara Mugeboz1 endişelenme canım düşün ben taaa 16. Haftada bi pıtpıt hissettim bidaha bişe olmada düşün düşün allahım bu bebek neden hareket etmiyor diye sonunda dün gittim sağlık ocağına herşey normal dedi düzensiz olmasıda çok normal dedi 😊 bugün hissettim tekrar
Mugeboz1 RabiaYusuf bende hiç hissedemeyeceğim sanıyordum birden tekmelemeye basladı,cok net hissettim hatta video bile cektim karnıma vurdukca karnım da da inip alçalma oluyor . Birdahada devam etti. 😊
Mugeboz1 RabiaYusuf evet ilk gebelik. Bir düşüğüm olmuştu daha önce. Hissetmeye baslayınca cok farklı hissediyorsun. En kısa zamanda insallah ❣️
Mugeboz1 Ezgi1989 ayy az önce basladı cok sükürr normalde cok hareketli yorgun olsam bile sürekli ittiriyor karnımı. Uyuyordu herhalde ❣️
Mugeboz1 Bahara evet hep düzensiz olması normal derler ama ben hissetmeye basladıgımdan beri hiç kesilmeden gece gündüz hep hissettiğim icin o yüzden endişe yaptım. Cuma doktorumuz var insallah