esra1907 Arkadaşlar ana kucağı almak istiyorum ama karar veremedim yatış şekilleri hoşuma gitmedi chicconun var bitane oda çok pahalı 😩 bilemedim
Hcevik esra1907 ben bondigo aldım müzikli titreşimli yorumları çok güzeldi fiyatta 199 tlden aldım daha kullanmadım ama kurdum baktım kaliteli birşey titreşimi ve müziği de rahatsız etmiyor umarım herkes gibi bende memnun kalirim
A_S_K esra1907 bu anakıcağı şartmı acaba? Beniö yeğenimde vardı bir kere kullanıldığını görmedim. Biraz büyüynce yerde yemek yedirirken koyuyordu içine. Gereksiz değil mi?
Deletedmom133 esra1907 nette 2 türlü sallanan var ıs görüyor bence ondan al daha iyi uzun süre yatamayacak nasılsa https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ana-dizi-sallanir-ev-tipi-ana-kucagi-yer-besik-435398999?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=308097472468&utm_term=59733481565&ga_prodid=435398999&ga_merchantid=124313745&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIk8L29o7k4gIVxUMYCh3HWAMTEAQYAiABEgIMLvD_BwE bundan aldım ben
esra1907 Hcevik bende ona baktım sallanmayanı hoşuma gitti yatış şekli nasıl acaba? Çok çukur değil dimi popo kısmı
Hcevik esra1907 yok değil bazılarında çocuk yere değiyormuş sanırım eşim var gücüyle bastırdı ama öyle bi sorun olmadi e bebekten görerek aldım ben
esra1907 Hcevik ben bulamıyorum hiç biryerde bende görerek almak istiyorum canım. Bebek oturur pozisyonda olmasında
esra1907 A_S_K bilmiyorum ki canım benim bir arkadasım kullanıyor ve kesinlikle tavsiye etti mutfakta falan yemek yaparken yanında duruyor aklın bebekte kalmıyor