Arkadaşlar eşim öğretmen tayinciyiz bu sene taşındık İstanbul'a. Doğumu belki burada yapabilirim bu konuda kararsızım. Hastane ve doktor olarak memnun kaldığınız var mı? Mecburi sezaryen olacak doğum şimdi 19+4 haftalığız. Burada medipol esenler Şehruz Hanım'a gittim 1 defa. Bana pek güven vermedi genelde memnunlarmış ama. İlk doğum sezaryen oldu bebeğim makat gelişti ve zor geçti ameliyatım. Bu yüzden daha hassasım özellikle sezaryen doğum yaptıran iyi doktor yakın çevrede hangi hastane ve doktor var? Benim için çok önemli cevaplarsanız çok sevinirim teşekkürler 🙏🏻😊🌸