Aysegulanne 20+3 benim de erkeğim olucak.bu sene erkek senesi sanırım 😊Metehan Ahlas koyucaz ismini 😍
Eceguldemir Acelyae benim de oğlum olucak Rabbimin izniyle ☺️ Aynı anda iki kuzenim de hamile onların da oğlu olucak inşallah 💙
GuelGltkn Acelyae benimde oglum olucak ve kimi taniyosam hamile olan herkesin erkek 😄 galiba erkek senesi bu yil
Eceguldemir Acelyae inşallah inşallah 🙈 belli mi olur belki bizim oğlanların da ilerde yolu kesişir arkadaş olurlar farkında olmadan tanışırız biz de 🙈🙈