6+2 günlük hamileyim bugün lekelenmem oldu zaten tüp bebek merkezinde çalışıyorum doktorum muayene. etti bebeşimin kalp atışlarını da duymuş oldum bi öncekinde sadece attığını görmüştüm oda ne minnak ufacık içi boş bir kese daha acaba büyürmü bebek oluşurmu varmı böyle bişey yaşayan doktorum net bişey demedi ama tekil devam eder gibi konuştu