Sevgili Anne adayları
Adetimden tam 7 gün sonra eşimle birlikte olduk ve 4 gün sonra ovulasyon dönemimin birinci günün de sık sık idrara çıkmaya başladım ve genital bölgem de ağrı oluştu kan gelmeye başladı beni çok halsiz ve bitkin bıraktı bu hâl. Bi sesim diyor ki enfeksiyon kapmıssındır bi sesim de diyor ki hamile kalacaksın. Aranızda böyle belirtiler geçiren var mı? Hamilelikle birlikte enfeksiyon kapılabiliyormus valla ne yapacagimi şaşırdım en erken tarihte randevu aldım cuma günü gideceğim Allahın izniyle. 3 gündür kan gelmiyor ve fazla da ağrım yok 😊