Goksen 13+4 te ki doktor kontrolünde doktor yüzde80 kız dedi sonra okadar abarmayayım ama %60 kız dedi acaba yanılma olurmu kız olma ihtimali bu haftalarda % kaç dığrudur sizce
Muhammednurihafsa Goksen en garantı 15-16 haftalıkken yapacagını muayene bence bıraz daha bekle ama 14 haftalıga girmişsin bence belli etmiştir kendını hayırlısı olsun hakkında rabbım gönlünden geçenı nasşp etsın hayırlı doğumlar canım
Mlssa Goksen Net göstermediyse belirsiz canım doktorda emin olamamış zaten.Benim 13te belli olmuştu göstermişti kendini bacakları açıktı sıpanın☺️ kız olacak 100%100gördüm, dedi doktorum.. 16-17de belli olur seninkide gösterirse🌸
[silindi] Goksen bna 19' haftada %100 erkek dedi ben hala yanılma payını düşünüyorum sağlıklı olsun da baska istegim yok
Goksen Muhammednurihafsa amin inşallah Rabbim herkesin gönlüne göre versin benimde gönlümdekini versin inşallah sağlıkla
Arzumms Edayslm bence sor canım ama devlete gidiyorsan söylemiyorlar özelde diyor benim 12 haftalıkken tahmin etmişti
Rbs111 Goksen 16 da kesin kız dendi dün başka doktora gittim ilaç yazdırmak için . 17 oldum erkek gibi dedi 😒
Svcncihan Goksen birde ben 11 haftalikken feta DNA testi yaptırmıştım orada ki sonuçlarda %98.7 kız çıkmıştı ☺️☺️