Merhaba arkadaşlar rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 36+6 yum ama daha bebeğimin kafası dönmedi ne bir ağrı sızı birşeyim yok şuan kafamda deli Sorular 🙈☺️Döner mi dönmez mi anneme ağrın sızın olmadığı sürece gitme hastaneye diyor sezeryan yaparlar hemen diyor benim şuan tek korkum Bebişim dönmezse normal Doğumu çok istiyorum ilk gebeliğim önerileriniz tavsiyeleriniz neler