Kızlar 6 haftalıkken gittiğimde doktor florance diye mor kutulu bir vitamin vermisti dün kontrolde herşey yolunda ama ilacını değiştirelim dedi başka bir ilaç verdi öncekini 40 liraya almıştık daha 15 tane var şimdi yeni alacağım 50 lira fiyat önemli degilde 15 tanesi boşa mı gitsin bitince alsam geç mi kalmış olurum ayy Bilmiyroum var mı bu durumu yasayan ?