Haziran anneleriiiii 😍😍 bende hala tık yok gelmicek galiba diye sızlanırken pazartesi gece yarısı kanama sikayetiyle gittim acilmam oldugunu ogrendim dun sabahta yavrumu kucagima aldim 🤗 yorumlaştığım, destek aldığım, gormeden sevdigim hatta napti acaba diye merak ettigim arkadaşlarım darısı sizlerin ve diğer hamilelerin başına bir avazda kurtulun inşallahh 🤗🤗