KevserT ne kadar yüksek bir doz vermiş doktorunuz çok şaşırdım. Bizim arkadaşlarında 3lerdeydi benim de 3.21di 25mg kullandık 1 ay ve düştü ama troid ilacı hemen kesilmediğinden şimdi 25mglığı kırıp içiyorum 12,5mg alıyorum yani şimdi tekrar test yaptırıcam doktorum bakacak ve ona göre kesecek ya da devam ettirecek. Bence siz endokrin doktoruna gidin. Sorun olcağını sanmıyorım merak etmeyin ama gerekene de bakmam lazım tabi.