Kızlar 2li tarama testimin yüksek risk olduğunu söylediler ben bi kaç doktor hastane gezdim ve bu teste gore karnından su alınması gerektiğini söylüyor hepsi neye uğradığımı şaşırdım başına gelen varmı 12 6 haftaligim şuan ense kalınlığı 2 5 mm ölçtüler kimse ne hasta dır diyor nede sağlıklı diyor su aldirmadan kesin birşey belli olmazmis