Seher1 kezinlikle ve kesinlikle deepend ağrılarım olduğu için evde de kullanmaya devam ettim çok rahat ettim hem aktı mı çıktı mı sıkıntısı yaşamadım kanamamın olduğunu bile unuttum..giyip çıkarması çok rahat iç çamaşırı kullanmıyorsunuz..sezeryan olduğum için dikişlerimin üstüne de gelmedi karnıma kadar çektim..iyiki aldım dediğim şeylerin başında geliyo