Ezgisare 36 haftalık hamileyim normalde akıntım hep vardı zaten ama biraz kıvamlı olurdu bu hafta hem akıntım arttı hem fazla su gibi olmaya başladı sizdede oldu mu bu haftalarda normal mi
Aysebkr1258 Ezgisare 37+1 im bir haftadır benimde arttı Doğum yaklaştığı için artması normal diyorlar
melike0411 Ezgisare evet normalmiş bende 33 haftamda suyum geldi sanmıştım 3 kere iç çamaşırı değiştirecek kadar ıslandım çünkü hastaneye gittim suyumun degil akıntımın su gibi geldiğini ondan karıştırmış olduğumu söyledi doktor bi test yaparak anladı suyumun gelmediğini