Merhaba Gebeliğin 8.haftasını doldurduktan ve 2 li test haftasına yaklaşılan dönemde çokta yaygın olmayan ve yurtdışında yapıldığını öğrendiğim nipt (non-invasive prenatal test adında bir testten bahsetti doktorum. Bu test için sadece anneden iki tüp kan alındığı ve yurtdışına gönderildiği, %99.99 oranında da bebeğin genetik bir hastalığı olup olmadığı hatta cinsiyetinin bile belli oluyormuş. Ayrıca diğer ikili ve sonrasında üçlü dörtlü olarak devam edilen testlere gerek duyulmuyormuş. Yaptıran varmı merak ediyorum fiyatı yaklaşık 2500 tl gibi bir rakamdan bahsedildi ve sonuç birkaç haftada geliyormuş.