damlac ben kullandım fsh yüksekti benim. Kullanmaya başladığım ay hamile kaldım kimyasal gebelik oldu. Sonra bıraktım 3 ay kullanmadım. İçinde 10 paket daha kalmıştı dedim bidaha başlayım kullanmaya adetimin 2. Günü falan başladım o ay da hamile kaldım şuan 10 haftalık hamileyim. Kısmet mi yoksa ilacın mı etkisi bilmiyorum ama kullandığım iki ayda da hamile kaldım.