Canım merhaba ben adet düzensizliği icin kullanmıştım, bir kutuyu bitirmeden hamile kaldım dr. Yönlendirmesi yanlış olmuştu bizim bu ilacı bebek isteyenler kullanıyormuş genelde, kutu bitmeden ben hamile kaldigimi öğrendim ve yumurtalıklara cok faydalı olduğunu sonradan öğrenmiştim. Şimdi 36 haftalık hamileyim, darısı isteyen herkesin basina insallah