AyseTugba22 Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim Sincan da 12 caddeye gidiyorum artık büyük hastahane de kontrolümü yaptırıp doğumumu da orda yaptırmak istiyorum bilkent şehir hastanesine giden var mı?
gokturknannesi AyseTugba22 evet hafta farketmiyor ben 35 haftalikken muayene oldum ve orda doğum yapacağım hayırlısı ile
AyseTugba22 gokturknannesi çok teşekkür ederim ben de 31 haftalığım gitcem yakın zamanda doğumu orda yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse 😊❤️
gokturknannesi AyseTugba22 şimdiden hepimize hayırlı doğumlar olsun inşallah sağlıkla gelsin kuzucuklar 😊🌹