Elifnur91
Ben panik atak hastasiyim ilaç kullanırken hamile kaldım tabi bilmediğim için ilk 15 -20 gün kullanmış oldum sonra doktorum bıraktırdi tabi o ilaçları birden kesmekte kötü zorlandim biraz nefes almakta falan şimdi iyiyim çok şükür 4 ila 12 .haftalarda kesinlikle kullanılmaması gerekiyor daha sonra yarar-zarar ilişkisine göre hem psikiyatrist hemde kadın doğum doktorunun ortak kararı ile kullanılabiliyor cnm.