Arkadaşlar 32 hafta yarın bitiyor 33.haftaya gireceğim 2 gündür sürekli midem ağrıyor yanıyor gün içinde sürekli uzanıyorum geceleri ağrıdan geç uykuya dalıyorum uyusam da çok sık uyanıyorum ve o yanma hissi gün boyu geçmiyor doktoruma sordum gaviscon şurup alabilirsin her yemek sonrası dedi ancak onun da faydası yok bu haftalarda aynı problemi yaşayan var mı ? Önerilerinizi bekliyorum .