sevgitekes 25agustos ben 20+1 im tekmelerini aşağıda hissediyorum inş sorun yoktur haftaya gidicem doktora iki yumurtaligin arasında kasik ta atiyo
MacidEvrenFeray 25agustos İçimde bir balerin var galiba :) 28 haftalığım göbeğimin altında boyuna dönüyor gibi. Arada yanlarda da elleri hissediyor gibiyim. Özellikle babası konuşunca 😊
EsZe 25agustos dönmüştür muhtemelen. Ben de 29. Haftanın içindeyken kontrole gittiğimde dönmüş demişti doktor
Anneyimben49 sevgitekes bebek aşağıda canım Normal o haftalarda. 30 a geldiğinde yukarı çıkar korkma 😍
zeynokrktk Ben 30 haftaya kadar hep aşağılarda tekme hareket hissettim, şimdi ise göğsümün altında hissediyorum 36 haftalığım şu an sanırım hareket ettiği yada vurduğu yer ayakları 😊
25agustos MacidEvrenFeray bende yanlarda çok hissediyorum özellikle yan yatınca iki taraftan da. 😀 iki gündür midemin orada hissediyorum sanki orayı esnetiyor gibi. Acaba doğum pozisyonuna geçtiği için mi diye düşünüyorum 😊
MacidEvrenFeray 25agustos Sanki yüzüyormuşçasına di mii? 😊 Güzel bir duygu galiba hiç bir zaman tarif edemeyeceğim ...