[silindi] doktora göstermek de istemiyorum zaten çokta ilgili iyi bi doktor degildi raporumu alıp kendi doktoruma götürüp göstericem insanlar sahiden çekilmiyo 😫göbeğim felan da yok ki hani yer versinler dışarıda hamileyim bana yer verin desem inanmazlar 😫