buuussraaa NeverTooLate bana hemsirem ilk gün duş alma demişti ikinci dozu dün oldum ilkindede almadım bundada suya degmemesi gerekyior cünkü cok tehlikeli mikrop kapabilir
Canoglumbenm KevserT benim 2. Doz yapıldı pazartesi günü. 1. Dozda 2 gün ağrı çektim. Ama bunda hiç ağrımadı cnm
NeverTooLate KevserT ilk dozda benim de ağrım olmuştu ve kolum şişmişti 3 gün sürdü fakat bu 2.dozda ağrım olmadı.
honey NeverTooLate ben işimi sağlama alayım dedim o akşam almadım ertesi gün aldım ama sorun olmuyor heralde duş
Deletedmom2 Ben dün oldum bugün duş aldım gece kolumun üzerine yatamadım çok ağrım oldu ama bugün birsey kalmadı şükür