Gunduz_01 bana dış gebeliğimde düşsün diye 2 doz metotreksat iğne yapıldı. Doktorum da "metotreksat bir kemoterapi ilacı olduğu için vücudu yoran ve ağır bir ilaçtır. Olduğun her bir iğne için minimum 3 ay korunman gerekiyor." Demişti. Biz de doktorumu dinledik. Tehlikeli ve yasak olarak değil de, vücudun zaten yorgun hamilelikte daha da yorulur ve sağlıklı ve dinç bir gebelik geçiremezsin şeklinde açıklama yapmıştı. Biz de kendisini dinledik.