Bende de vardı canım,hap Ve toz vermişti bana.Toz ishal yaptığı için bir kere içip bıraktım(2 taneydi).Hap ta daha 2. Günden vajinamda şiddetli derece de kaşıntı yaptı doktorumuz kesti.Bol bol su içiyorum şuan için hiç bir sıkıntımız yok.İnşallah senden atlatırsın