Tubbaa Merhaba Doğuma az kaldı hala yatak konusunda kararsızız 🥴internetten almak istiyoruz , Sunny baby 9140 teamo ya bakıyoruz . Alıp memnun kaldığınız önerdiğiniz var mı ? Ve nereden aldınız yardımcı olursanız sevinirim
Sengulkrgz Tubbaa Bende epey arastirma yapmistim.Baby plus sunny baby ve baby max kraf kanz arastirdim ettim.Sunyy baby ve baby max arasinda kaldim ...Sunyy baby tiamo degilde siesta cok hosuma gitmisti benim mavisi fakat tercihimi baby maxdan yana kullandim.Alali bir ay oldu cok rahat katlaniyor yer kaplamiyor gayet saglam 400 TL aldim.Icine de kraftin pamuk yatagıni aldim.Ben sahsen baby max tavsoye ediyorum sallandiginda gicir gicir kumas sesi gelmiyor demirleri saglam oyle hemen kirilacak narin bir sey degil.Kurulumu basit birde ona bakin isterseniz derim.Tiamo nedense goruntusu cok hosuma gitmemisti birde ozellikleri ayni niye dedim 150 tl fazla verecegim ki dedim onunla yatak alirim dedim bu sekilde bir aliaveris yaptim...Kusura bakma uzun oldu birazcik😁
Tubbaa Sengulkrgz Estağfirullah olur mu 😃 teşekkür ederim bende bakayım artık şu bir kaç gün içinde almam gerek oğlum gelecek yatağı olmayacak yoksa ☺️
Yesimeliz Bende kara kara dusunuyorken arkadasim kizinin sadece 2 kez kullandigi park yatagi hedoye etti. Mothercare den almis klasik tekerlekli mor renk. Tek dusundugum yukseltme kapasitesi yok icine yatak ekstra koymak lazim yenidogan icin. Umarim kullanisli olur.
Tubbaa Yesimeliz oh ben güzel olmuş boşuna para vermemiş olmussun içine bir kat daha yatak al yükselsin istersen .
Sengulkrgz Tubbaa bak bak birde canim mesela sunyy baby tiamo ve baby max arkadaslarim kullandi gayet memnunlar sadece fiyat farki var.Ha birde sunu belirteyim mesela ben 60×120 aldim ama olcu 68×128di yani yazilanlardan bir tik ici genis ve buyuk tiamoda oyle.O yuzden 70×120 eger alacaksan o biraz daha genis olur diye dusunuyorum.haberin olsun.
Tubbaa Sengulkrgz burda bir mağazada inceledim ölçülerini falan gördüm , internette daha uygun diye ordan getirtelim dedim piyasa uçuyor malum 😕