Kızlar benim ilk normal doğum ikinci sezeryan istedim tarih aldık aldığınız gün alttan muayene edelim dedi tm dedim açılma yok 17 bir daha gel bakalım 4 5 cm olursa almayalım sezeryana diyor ee tarih te çok geç verdi zaten normal doğum 25 haziran bana 19 hazirana gün verdi niye alttan muayene edip duruyor 17 bir daha bakacak 🙄