Elif01 gidecekseniz mutlaka hafta içi bir gün erken saatlerde gidin, cumartesi çok çok kalabalık oluyor, insan gittiğine pişman oluyor. Ben toplu alışverişimi oradan yaptım zıbınlar 6-7-8 TL civarında. Pijama takımları makul fiyat. İki takım aldım biri sadece alt üst 90 lira idi, bir de alt üst ve sabahlık takımı aldım 130 lira idi. Hastane çıkışları her yerde 150-180 liradan aşağı değilken, 95 liraya aldık. Gidecekseniz fikriniz olsun, kolay gelsin şimdiden..